|
 |
****JavaScript based drop down DHTML menu generated by NavStudio. (OpenCube Inc. - http://www.opencube.com)****
|
|
|
 |
 |
 |
|
PROTIHLUKOVÁ ZAŘÍZENÍ KOLEJOVÝCH BRZD
= nejmodernější
technologie pro bezhlučný a ekologický provoz spádovišť =
Nabízíme
komplexní řešení pro snížení hluku z provozu kolejových brzd na
spádovištích. S využitím
nejúčinnějších dostupných technologií dokážeme snížit hladiny hluku až o
několik desítek dB, zcela odstranit tónovou složku hluku (pískání) a
zajistit tak dodržení přísných hygienických limitů hluku i v těch
nejnáročnějších podmínkách.
PROTIHLUKOVÝ SYSTÉM BREMEX ANNSYS

WONROSTM
technologie - Wear Out and Noise Reduction On
Source
Systém BREMEX ANNSYS, vyráběný a patentovaný slovinskou firmou
ELPA, d.o.o.,
kterou zastupujeme na českém trhu, představuje mimořádně účinné aktivní opatření
pro omezení hluku vznikajícího při brzdění vozů v kolejových
brzdách.
Hlavní účinky a
výhody:
- výrazné snížení hlučnosti
kolejových brzd, útlum pískání
- omezení vibrací a rázů během brzdění
zároveň
- snížení opotřebení brzdných lišt, prodloužení jejich životnosti
- plně automatický provoz
- snadná obsluha, nenáročná údržba
- ekologický provoz
Principem protihlukového systému je ošetření
brzdných ploch speciálním kompozitním přípravkem (DBM-50).
Přípravek je nanášen na brzdné plochy (boční stranu kol) pomocí aplikačních lišt
umístěných podél kolejnice před brzdami, obvykle na začátku svážného pahrbku
(verze "BASIC"). Verze BASIC umožňuje ošetřit pomocí jediného
zařízení více brzd současně. Druhou možností je umístění přímo na kolejové brzdě těsně nad brzdnými lištami (verze "EXTRA/SWS").
Funkce systému je plně automatická. Pro provoz je zapotřebí pouze zdroj elektrické energie a provozní náplň (DBM). Montáž a údržba systému jsou nenáročné. Zařízení
funguje spolehlivě za všech klimatických podmínek.
DBM-50 je ekologicky šetrný, biologicky
odbouratelný přípravek, který byl vyvinutý speciálně pro použití na
kolejových brzdách tak, aby při správném použití neovlivňoval negativně
brzdný účinek. Vyznačuje se mimořádnou odolností vůči extrémně vysokým
tlakům.
Na brzdných plochách vytváří ochranný mikrofilm, který účinně potlačuje hluk
přímo u zdroje jeho vzniku, omezuje vibrace a rázy během brzdění, zároveň snižuje
mechanické opotřebení brzdných lišt a přispívá tak k prodloužení jejich
životnosti.
Další informace:
-
"Snížení hluku a
opotřebení adhezních ploch v kolejové dopravě s využitím nové technologie WONROS"
(článek Silnice Železnice 2/2011)
-
"Snižování
hluku vznikajícího při provozu kolejových brzd na seřaďovacích nádražích..."
(článek Silnice Železnice 2/2015)
-
"Hluk
z provozu seřaďovacího nádraží ve městě - v současné době řešitelný problém"
(článek Silnice Železnice 2/2017)
-
www.elpa.si
ZAŘÍZENÍ PRO TLUMENÍ ODFUKU TO-KB

Zařízení je určeno pro snížení hluku odfukovacích hrdel pneumatických válců a hluku výfukových ventilů ovládací soupravy.
Vypouštění vzduchu je realizováno přes tlumící prvky hluku, které jsou umístěny na krytech odfukovačů, resp. krytu vypouštěcích ventilů ovládací soupravy.
- Tlumení odfuku odfukovacích hrdel
Tlumič sestává z dvoudílného krytu, který je nasazen na odfukovač a spojen 4 šrouby.
Na tělese krytu je našroubováno 14 ks tlumících prvků.
- Tlumení výfuku ovládací soupravy
Tlumič ovládací soupravy tvoří kryt vypouštěcích ventilů, ze kterého je vyfukován vzduch přes 4 tlumící prvky.
Vypouštěcí ventily ovládací soupravy jsou zavedeny do krytu a utěsněny.
Kryt zároveň slouží jako nosný prvek ovládací soupravy. Na straně tlumících prvků a na opačné straně je kryt opatřen víky, která lze odšroubovat.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
 |